Mysql'in kullandigi RAM'i nasil hesapladiginizi bilmiyorum, yalnizca mysql icin
optimizasyon yapilacaksa ve RAM kullanimi hesaplacanaksa sizin kullandiiginiz
my.cnf'a gore 33-34GB RAN cikiyor. Eger makina da maxfiles ve maxfileperproc
degiskenini daha da yukseltirseniz (acilista mudahele ederek) belli bir sure
sonunda yukseltilmis degeride tuketecektir !! 34 GB'ye kadar durmadan
somurecektir.

Daha detayli bir log ciktisi yollabilirseniz daha iyi olur.

-- Mehmet CELIK

________________________________
> Date: Thu, 27 Mar 2008 14:11:50 +0200
> From: [EMAIL PROTECTED]
> To: freebsd@lists.enderunix.org
> Subject: Re: [FreeBSD] 8 GB RAM ve my.cnf
>
> merhaba,
>
> 34 mü 3-4 gb mı, yazım yanlışı yok değil mi?
>
> total olarka 3gb aram ayırıyoruz.
>
> şu an baktığımda 3gb değerin sadece 700mb kasarınu kullanıyor mysql.
>
> parametre değerleri aşağıda.
>
> kern.maxfiles: 12328
> kern.maxfilesperproc: 11095
> kern.ipc.nmbclusters: 25600
> kern.ipc.somaxconn: 128
>

> 27.03.2008 tarihinde Mehmet CELIK <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> [...]

How well do you know your celebrity gossip?
http://originals.msn.com/thebigdebate?ocid=T002MSN03N0707A

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6