merhaba,

mehmet bey, mysql kullandığı ram değerini siz nasıl hesaplıyorsunuz?

bu my.cnf muhtemelen kurulumla gelen örneklerden biri.

şimdi bakıyorum ve ben bazı birkaç şey eklemişim.

misal "key_buffer" olarak key_buffer değeri düşük olursa mysql'in isteklere
cevap hızı da düşüyor.

doğrusu uzun zamandır da hiç ellemedim, aynen bu şekilde çalışıyor sistem.

kernel parametreleri kurulumla geldiği şekilde varsayılan olarak ayarlı, o
konuda hiçbir düzenleme yapmadım.

27.03.2008 tarihinde Mehmet CELIK <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> Mysql'in kullandigi RAM'i nasil hesapladiginizi bilmiyorum, yalnizca mysql
> icin optimizasyon yapilacaksa ve RAM kullanimi hesaplacanaksa sizin
> kullandiiginiz my.cnf'a gore 33-34GB RAN cikiyor. Eger makina da maxfiles
> ve maxfileperproc degiskenini daha da yukseltirseniz (acilista mudahele
> ederek) belli bir sure sonunda yukseltilmis degeride tuketecektir !! 34
> GB'ye kadar durmadan somurecektir.
>
> Daha detayli bir log ciktisi yollabilirseniz daha iyi olur.
>
> -- Mehmet CELIK

> [...]

Cevap