pf kullanmani tavsiye ederim. ipfw'e gore daha esnek oldugunu dusunuyorum.

pf'i kullanmaya baslamak icin /etc/rc.conf dosyasina asagidaki satirlari
eklemen yeter.
pf_enable="YES"
pf_rules="/etc/pf.conf"
pflog_enable="YES"
pflog_logfile="/var/log/pflog"

sonrasinda /etc/pf.conf dosyasina asagidaki satirlari eklemen yeterli
olacaktir.

ext_if="fxp0"                      ##fxp0 yerine kendi ethernet kartiniz
ext_ip="77.77.77.77"          ##bu kisimada kendi ip adresini eklersen

scrub in all
pass quick on lo0 keep state

pass in quick on $ext_if inet proto icmp from any to $ext_ip keep state
pass in quick on $ext_if inet proto tcp from any to $ext_ip port {22, 80}
keep state flags S/SA

pass out quick on $ext_if inet proto tcp all modulate state flags S/SA
pass out quick on $ext_if inet proto { udp, icmp } all keep state

block in quick all
block out quick all

iyi aksamlar
Arda