yavasligin pf'den kaynakli oldugunu dusunmuyorum basitce "pfctl -d" komutu
ile pf'i disable edebilir ve test edebilirsin. dns icin asagidaki rulelari
ekleyip deneyebilirmisin.

pass in quick on $ext_if inet proto tcp from any to $ext_ip port = 53 keep
state flags S/SA
pass in quick on $ext_if inet proto udp from any to $ext_ip port = 53 keep
state

2008/4/5 Sinan <[EMAIL PROTECTED]>:

>        Hocam yaptım ama bi kac sorun olustu birincisi , ping yine
> cekebiliyorum server a ikincisi sistem de ciddi bir yavaslik oldu pf yi
> aktif ettikten sonra 3. cusu ben ek olarak dns 53 portu ekledim calismadi ,
> son sorun da su freeBSD 7 "/usr/src/sys/i386/conf/GENERIC: unknown option
> "TCP_DROP_SYNFIN" buna destek vermiyormu saygılar.....

Cevap