Merhaba Arkadaslar,

Bir dns server a ihtiyacim var bu dns serveri kendi sistemlerimizde domain
kontrolu icin kullanmak istiyoruz fakat soyle bir yapi olmasi gerekiyor bilen
yada nasil yapacagim konusunda fikri olan var mi ?

google.com u dns serverina sorgulayacagiz ve bize ornegin 1.1.1.1 ip sini
verecek ve client a ip cozumlemesini yapip dns olarak isini bitirecek fakat ben
aaagole.com diye bir domain sorguladim fakat bir sonuc donmedi boyle bir domain
yok boyle bir domain geldiginde benim istedigim bir ip ye yonlendirecek ornegin
9.9.9.9 gibi bu yapiyi kurabilecegim bir dns server var mi yada bu konuda
yardimci olabilrimisiniz ?

Saygilarimizla...

Cevap