Tekrar Merhaba,

Bu gün aynı olayı Bind ile de denedim (Debian üzerinde BIND 9.3.4-P1.1 sürümü),
gayet başarılı bir şekilde çalıştı.

org isminde bir zone ekledim ve *.org için 10.0.0.1 şeklide A kaydı ekledim,
sonra bir de cafer.org isminde domain ekledim ona da gerçek IP adresini verdim.
Sorgu sonuçları aşağıda.

[EMAIL PROTECTED]:/etc/bind$ host -ta cafer.org 127.0.0.1
Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

cafer.org has address 65.19.178.8
[EMAIL PROTECTED]:/etc/bind$ host -ta cafer11.org 127.0.0.1
Using domain server:
Name: 127.0.0.1
Address: 127.0.0.1#53
Aliases:

cafer11.org has address 10.0.0.1
[EMAIL PROTECTED]:/etc/bind$

Saygılar, Sevgiler.

Sunday, October 5, 2008 Tarihinde Cafer Şimşek demiş ki:

> Tekrar Merhaba,

> İlk yaptığım zaman ben de öyle düşünmüştüm, ancak djbdns ile gayet
> sorunsuz bir şekilde bu yöntemle çalıştığını gördüm. Bind ile
> deniyorsanız onda durum nedir tam bilmiyorum.

> Saygılar.

> Sunday, October 5, 2008 Tarihinde Ahmet FIRAT demiş ki:

>>> Saygilarimizla...