merhaba,

15 server X 8 servis = 120 check / dakika

belki bazı servisleri daha sık kontrol etmek isteyeceksiniz, yeni server /
makine ekleyeceksiniz

kontrol edilen servis/server arttıkca ssh ile kontrolün extra yük bindirdiği
söyleniyor

birde kontrol programları/scriptleri (check_load, check_swap.. vs) herbir
sunucuda olması gerekiyor

nrpe ile çözmek daha mantıklı görünüyor, ayrıca nrpe_local.cfg'de çok işe
yarıyor

1-2 server için 1 config dosyası yetebilir ancak 15 sunucu için yazacağın
config dosyası içinde kaybolabilirsin
nagios/etc/nagios.cfg'ye cfg_dir ekleyerek birden fazla dosya
kullanabilirsin

etc/
|-- commands.cfg
|-- contacts.cfg