FreeBSD üzerinde inetd altinda ya da standalone daemon olarak
calistirilabiliyor. /usr/local/sbin/nrpe2 -c /usr/local/etc/nrpe.cfg
-d komutunda ki -d daemon olarak calistirilmasini ifade ediyor. Ayni
sekilde rc.conf dosyasinda enable ettiginiz zaman calistirildiginda da
standalone daemon olarak calistiriliyor.

Ben de daemon olacak calistiriyorum ve herhangi bir sorun ile karsilasmadim.
Bu nedenle bu konuya pek takilmaniza gerek yok kanisindayim.

Kolay gelsin.
Cagri Ersen.

--
Cagri Ersen