To není otázka něčího názoru, ale právo autorů. Autor si může se svým dílem
děla co chce. V obecné rovině bych se ale přimlouvál za dvojí licenci (
http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-licensing), jako příklad, kde to funguje
bych uvedl Qt platformu (http://qt-project.org/doc/qt-5/licensing.html).

P.S. s přechodem PyWPS na MIT licenci souhlasí všichni, kdo k projektu
přispěli?