Hej!

Har under en tid haft problem med min ena laptop som inte kunnat logga in via kort men har inte haft tid att titta mer på det utan har använt sambons dator / loggat in utan sladd.

Men nu blev jag trött på det och tittade lite extra och upptäckte då att laptopen jag sitter på har en inbyggd kortläsare (som förmodligen inte fungerade i tidigare ubuntu-versioner) och dessutom tillräckligt diskret att jag inte sett den förrän nu....

Hursomhelst, problemet verkar vara att fribid inte tar hänsyn till om det finns flera kortläsare utan endast går på den sista i listan - kan det stämma och är det något som ni redan vet om? Själv kommer jag inte ha tid att gå in i koden o titta på det den närmsta tiden och det är inget problem för mig alls, tvärtom egentligen. Nu slipper jag ta med mig handelsbankens kortläsare :)

I övrigt, tack för ett mycket bra o smidigt program!

Mvh
Marcus

Till