Hej

Tittade i pkcs11.c som sköter kortstödet i FriBID, och det finns i alla fall ingen uppenbar någon begräsning på antal kortläsare där (eller "slots" som dom kallas för).

Har lite svårt att testa detta själv. Kan möjligen funka med någon form av kortemulator / soft-HSM. Fast bästa lösningen kanske är att skaffa sig några olika kortläsare att testa med... Har skapat en issue för detta så länge:

https://github.com/samuellb/fribid/issues/3

Kul att det smygs in förbättringar i hårdvarustödet i alla fall! :)

Mvh,
Samuel