On Fri, 01 May 2020 13:54:30 +0200
Clement Cavadore <clem...@cavadore.net> wrote:
>https://www.ripe.net/ripe/mail/archives/members-discuss/2020-April/date.html

Ca n'aurait pas un lien avec ca ?
<<
From: Christian Kaufmann <exec-bo...@ripe.net>
To: ncc-annou...@ripe.net
Subject: [ncc-announce] [news] Sanctions and the RIPE NCC: Current Status and
Executive Board Position Date: Tue, 14 Apr 2020 11:13:38 +0200 (CEST)
We were recently alerted to the fact that two RIPE NCC members in Iran and
one in Syria are believed to be on the EU sanctions list. These members have
now been notified that provision of services to them has been frozen and the
RIPE NCC will initiate an audit of the relevant accounts,..

De notre coté, ne m'estimant pas suffisamment au fait mais ne voulant
pas par inaction provoquer des choses regrettables, j'ai délégué mon vote à
Clément :)

Manuel