> envío aquí os ficheiros nos que escribin tódalas palabras de dous
> diccionarios que tiña pola casa. Estou traballando para transcribir
> outro, pero xa se me están acabando as ganas...

Tu o que estás é taladrado da cabeza !
Co dicionario digalego podes, por dicilo eufemisticamente, "facer que
acidentalmente os seus contidos rematen nun dispositivo de armacenaxe
de datos que non sexa propriedade da editorial irindo nen de
subcontrata algunha", sen máis que facer 1 (unha) consulta dada. O
estraviz precisa dunha consulta por sino escrito
(abcçdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890). E  en ambos os dous casos de
wget ou útil similar, e de un pouco de scripting...
E cos dicionarios podes comprobar que as conxugacións verbais sexan
correctamente recoñecidas con e sen enclíticos?