Ola:

tiña este correo pendente de aclarar sobre mozilla e hunspell

Miguel Branco escribiu:

> O Thursday 24 July 2008 17:17:33 damufo escribiu:

> Grazas por recordarme os enlaces: acabas de me recordar que debo de
> incluír esta información nos bugs que enchín. Non pensara eu que o
> galego era gramaticalmente (tan) complexo! [*].
>
> [*] complexo é o finlandés http://en.wikipedia.org/wiki/Agglutination ))

> Si, creo que inda Mozilla non mudou a Hunspell, inda que pretende facelo.

Mozilla (Firefox e Thunderbird polo menos, que son os que eu uso) xa dan
soporte nativo para Hunspell, polo que os complementos que temos de
correctores
para Firefox e Thunderbird xa usan o mesmo corrector que o OpenOffice.org
en galego.

corrector para firefox e thunderbird..
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5018

Saúdos.

--
Frco. Javier Rial Rodríguez                                      Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre       www.mancomun.org

Responderlle a