> Uff, eu nisto dos correctores sempre me perdo, a ver: aspell, ispell,
> hunspell, golfiño, algún máis? Non seria mellor pasar todo ó corrector
> máis avanzado de todos e esquecernos dos vellos?

Primeiro foi ispell e aspell é, teoricamente, unha mellora de ispell. Ispell
está en deuso, seica)

myspell foi usado por mozilla e OOo e Hunspell pretende ser unha mellora de
myspell. Polo momento parecen só funconar en Mozilla e OOo

Parece que tanto aspell coma Hunspell teñen os seus inconvintes/vantaxas.
En canto ó golfiño, non sei eu exactamente de que vai iso.