Ola damufo,

grazas pola resposta máis teño unha cuestión e unha obxección...

 - Isto que me pasas entendo que é para a versión 4.0.4 (en Debian Lenny
é o 3.2.2 e por outra banda é só o módulo imp, Horde é bastante máis grande.

 - Ademais está traducido de aquela maneira xa que logo de votarlle unha
ollada puiden observar cousas como:

"¿Está seguro de que desexa eliminar *DE VEZ estas mensaxes?"

En principio podería valer pero habería que levar a cabo un proceso de
revisión a fondo

Saúdos e grazas de novo!

damufo escribiu: