Boas,

Non nos poñamos nerviosos/as, please. Acabo de pedirlle a Javi que nos
faga un resumo do acontecido nos últimos anos. Até onde eu chego o problema
non é que eiquí non haxa quen asuma o traballo, senón que a Fundación
Mozilla non contesta aos nosos correos.

Se estou equivocado, correxídeme. Se non o estou, poñamos os datos
enriba da mesa, e poñémonos en contacto co tal Ninot e aclarámoslle o
asunto.

Saúdos,

Fran Dieguez (Mabishu St.) escrebeu: