Boas,

É unha reflexión interesante, non cabe dúbida; mais moito me temo que as
causas das cuestións que sinalas son mais responsabilidade nosa (da comunidade
do software libre) que da Fundación Mozilla.

Sinceramente, a quen lle interesa realmente entre nós acadar unha boa
integración cos escritorios existentes? O máximo que logramos nise eido foi o
tema de FreeDesktop, e non creo que sexa para tirar bombas, así que
difícilmente lle poderemos esixir a ninguén que faga o traballo que nós mesmos
non facemos. Cousa que resulta bastante normal se nos fixamos na cantidade de
tempo que gastamos en criticar o traballo dos demais en relación ao tempo que
investimos en melloralo.

Neste senso, se hai alguén que esté disposto a involucrarse na mellora destes
aspectos que sinalas, pola miña parte até onde poida chegar facilitarei a
interlocución coa xente da Fundación Mozilla.

En todo caso eu quedaríame coa parte final do teu comentario, a dos
agradecementos, nos que habería que incluír á Camilo Regueiro e ao resto da
xente que participou no proxecto Xis, ademais desas personas que tamén
fixeron a súa contribución pero que nunca aparecen nos créditos.

Saúdos,

Miguel Branco escrebeu: