2008/4/25  <suso.baleato en xunta.es>:
> Eu non teño experiéncia nisto. Podemos contar con algún de vós? habería
>  que falar cos GULs? Habería que contratar unha empresa? E neste último
>  caso, as empresas non adoitan traballar con formatos libres, habería que
>  ter previsto iso.

O do video é útil. Incluso para os que asistimos, xa que non o imos
lembrar todo. Procurade, se o facedes, que non ocupa moito nin teña
mala calidade, agora mesmo estou lembrando o vídeo do torneo de RTB
das xornadas de SL 2007 do GPUL que ocupaba 1GB e duraba algo máis
dunha hora. Respecto do dos formatos pódese avisar á xente de que usen
formatos libres.

Responderlle a