On Friday 25 April 2008 15:07:10 Irene Touriño - mancomun.org wrote:

> quedan abertas as seguintes listas:
>
> * Asistencia ao evento
Asístirei só un día. Moi probablemente o Sábado. Doeme non poder ir os 2 días
pero é que teño que decidir entre a reunión e outro evento festivo familiar,
lol

> * Asistencia á comida do sábado
Si, sempre que poida ir o Sábado e non Domingo

> * Asistencia á cea do sábado
Probablemente si

> * Asistencia á comida do domingo
Non
> * Solicitude de camiseta
Home, claro que si!

> A comida do domingo é algo que está pendente de organizar en función da
> aceptación que esperte entre todos vós.

Espero antes de final de semana aclarame e darche unha resposta definitiva.

Ah, encantado de e-coñecerte, Irene, que inda non te saudara.

Ciao!