Adri?n Chaves escribiu:
> Sa?dos!
>
> Ped?n informaci?n sobre como traducir o Firefox 3 ao Proxecto Trasno e
> mand?ronme aqu?. Solicitei subscribirme ? lista de correo e aqu? estou.
> Estou con exames, pero en canto podades, d?deme algo que facer nos ratos
> libres ;-)
>
> Deica logo,
>               Adri?n Chaves

Ola Adri?n:
Benvido! Eu tam?n estou na rolda de trasno.
En canto ? traduci?n do firefox 3, a situaci?n actual ? que a est? a
coordinar mancomun. Ha ver se cho explico ben,
At? o de agora houbo problemas cos de mozilla para que nos reco?ecesen a
oficialidade, a situaci?n actual ? que despois duns cantos anos parece
que as cousas se acaban de reconducir e o tempo para presentar a
traduci?n ? limitado.

Aqu? tes m?is informaci?n, procura a al?nea "A pol?mica do Firefox"
http://www.mancomun.org/novas/localizacion-e-traducion/mozilla-e-mancomun-traballaran-conxunta-2.html

Os que estamos nesta rolda (galician.mozdev.org) xa preguntamos como
probar a traduci?n que se est? a facer e parade que hai forma pero non
me parece doada.
Polo tanto, de momento, se non me erro, queda esperar e unha vez que a
poidamos probar contribuir enviando posibles correcci?ns.
Polo de agora penso que moito m?is non podemos facer.
Sa?dos

Responderlle a