Boas Adri?n benvido pois;

S? confirmar todo o que d? damufo, e pasar de novo a ligaz?n onde
se indica c?mo ir probando a traduci?n:

http://developer.mozilla.org/en/docs/Creating_a_Language_Pack

Eu estarei centrado en acadar entrar no CVS que ? a ?nica forma de que
comezen a xerarse binarios oficiais e probar as? en vivo e en directo o
firefox; os zips co CVS tree localizado vounos ir mandando segundo vaian
estando listos; se algu?n precisara calquera outra cousa s? que avise.

Sa?dos,

damufo escrebeu: