Como Pascal me pide algunha proposta, propuxen Chuza pra substituir Gumtree
en "Comunidades"; b?sicamente por que Gumtree ? pra UK nada m?is, e como
comunidade parece que a de Chuza ? bastante apropriada.

Polo demais eu manter?a o resto de ligaz?ns tal como est?n, e agardar?a a
recibir suxesti?ns unha vez que se lance o firefox, que teremos m?is e de
maior calidade.

En todo caso, a ver qu? opinan Pascal e o resto do equipo sobre substituir
Gumtree por Chuza.

Sa?dos,

suso.baleato at xunta.es escrebeu: