porque como xa dixera anteriormente no choio non podo descargar programas,
simplemente me temos o paquete de instalación do FF en inglés, permite
actualizalo e instalar complementos, pero en teoría non temos permitido
descargar directamente o navegador.

En calquera caso se hai un XPI actualizado, por que non o actualiza??

Aí queda iso, vou ver se o podo modificar, saúdos.

David