Op vrijdag 14 april 2006 20:39, schreef anton:
Alles nog een keer getest nu met suse 10 firefox 1.5 en openoffice 2.02 i.p.v 
openoffice 2.0. Ook geen probleem.
Daarna windows 2000 firefox 1.5 en openoffice 2.02 en inderdaad de boel loopt 
vast. 

> Op vrijdag 14 april 2006 20:26, schreef H.C. van der Burg:
> Ik heb  het ook even geprobeerd met Suse 10, firefox 1.5 en openoffice 2.0
> (geen 2.0.2) ik kan doen wat ik wil knippen plakken, plakken speciaal als
> rtf als html enz maar bij mij loopt het niet vast.
>
> Kijk eens naar de broncode van de website , zit vol javascript en asp
> popups .
>
> gr
> Anton
>
> > H.C. van der Burg schreef:
> > > Hallo Cor,
> > >
> > > Cor Nouws schreef:
> > >> Hallo Henk,
> > >>
> > >> H.C. van der Burg wrote:
> > >>> Het eerder geselecteerde traject Arnhem-Zaandam stond nog steeds
> > >>> geselecteerd in de browser dus dat heb ik tot 5 keer toe gekopieerd
> > >>> naar Writer daarna uit Writer geknipt en wederom als RTF geplakt
> > >>> zoals gevraagd met de build die ik in mijn eerdere bericht heb
> > >>> aangegeven. Dus het kan wel goed gaan.
> > >>
> > >> Dank je. Interessant ...
> > >> Met welke browser als ik vragen mag? Maarten had hetzelfde probleem
> > >> niet met IE7Beta2. (zie zijn mailjes).
> > >> En ik zou iig graag je document ontvangen.
> > >
> > > Na je vorige bericht had ik al aangenomen dat je het bestand niet meer
> > > nodig had en had het dus al vernietigd, maar niet getreurd gauw weer
> > > een nieuw bestand gemaakt en als bijlage hierbij gevoegd. Als browser
> > > gebruik ik Deepnet Explorer (een schil om IE 6) en de overige gegevens
> > > heb je al.
> > >
> > > Omdat ik zag dat veelal gemeld werd dat Firefox vastliep. Het ook nog
> > > even geprobeerd met Firefox (1.5.0.2 van de week pas vernieuwd).
> > > En ja bij Firefox loopt het geheel vast op het door jou opgegeven punt.
> > >
> > > Het is nu dus maar de vraag of het aan OpenOffice.org of aan Firefox
> > > ligt.
> >
> > Bij nader inzien denk ik toch aan de combinatie Firefox /
> > OpenOffice.org, want met Firefox en Word loopt alles op rolletjes met
> > als enige verschil dat voor Plakken speciaal geen sneltoets aanwezig is
> > en dat RTF uit het betreffende menu geselecteerd moet worden.
> >
> > Met vriendelijke groet,
> > Henk van der Burg
> >
> > ---------------------------------------------------------------------
> > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

  • Re: [gebruikers] Writer loopt vast bij de... anton

Antwoord per e-mail aan