> "Anton" <[EMAIL PROTECTED]> writes: > >> Ben je toevallig zelf drukker dat je er zoveel vanaf weet, of heb je net >> als ik zitten googlen? > > Grafische vormgeving e.d. is al sinds mijn kinderjaren een hobby van > me. Eerst met de hand (letterontwerpen en zo), later met de computer. > En ik heb aardig wat met drukkers te maken gehad, dus ik ken dat > wereldje van twee kanten een beetje ;-).
Toevallig ook van je hobby je beroep gemaakt. > > -- Johan > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > > --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
