"Anton" <[EMAIL PROTECTED]> writes: > Toevallig ook van je hobby je beroep gemaakt.
Nee hoor, ik ben beroepspessimist en woestijnroeper, met als specialisatie software engineering. De grafische hoek blijft een (leuke) hobby, hoewel ik ook bedrijfsmatig daar dingen mee doe zoals boekproducties voor derden met LaTeX. -- Johan --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
