"Anton" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Toevallig ook van je hobby je beroep gemaakt.

Nee hoor, ik ben beroepspessimist en woestijnroeper, met als
specialisatie software engineering. De grafische hoek blijft een
(leuke) hobby, hoewel ik ook bedrijfsmatig daar dingen mee doe zoals
boekproducties voor derden met LaTeX.

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan