Beste gebruikers, Ook eens geprobeerd om passe-partout te maken. Om te selecteren met control ingedrukt krijg ik in het context-menu niet de mogelijkheid om te kiezen voor 'vormen'. Met shift lukt het wel om alles te selecteren en dan in het snelmenu te kiezen voor vormen>afknippen. Soms lukt het en soms lukt het niet. Hiermee bedoel ik dat ik soms als resultaat een vervormde foto krijg. Ik krijg bv. wel een ovale vorm, maar niet alleen van hetgeen onder de ovaal zat, maar eerder een vervormde totale foto. Ook als ik een rechthoek als vorm kies en dan selecteer met de shift ingedrukt, vormen>afknippen. Ik krijg een verkleinde en vervormde foto van het origineel, maar geen uitgesneden vorm als passe-partout. Soms, heel soms lukt het dan wel. Ik begrijp er niets van.
Op 31-7-06 heeft Fam.Vossen <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:
Daar ben ik weer, gemerkt dat selecteren veel beter gaat als ik shift indruk...... maarrrrrrr, als ik dan een ovaal eroverheen leg en afknippen selecteer, dan knipt hij het formaat van de vorige sessie, ook bij een andere foto. sorry voor het ongemak groet peter --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
-- Vriendelijke groeten, Johny Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker. OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem
