"gelukkig" ben ik dus niet de enigste..........
het probleem is precies zoals jij het omschrijft.
de vervormde foto is naar mijn idee dus het fomaat en de positie van de laatst gemaakte uitsnede.

dus als er iemand raad weet,graag

groet peter

johny bettens schreef:
Beste gebruikers,

Ook eens geprobeerd om passe-partout te maken. Om te selecteren met control
ingedrukt krijg ik in het context-menu niet de mogelijkheid om te kiezen
voor 'vormen'. Met shift lukt het wel om alles te selecteren en dan in het
snelmenu te kiezen voor vormen>afknippen. Soms lukt het en soms lukt het
niet. Hiermee bedoel ik dat ik soms als resultaat een vervormde foto krijg.
Ik krijg bv. wel een ovale vorm, maar niet alleen van hetgeen  onder de
ovaal zat, maar eerder een vervormde totale foto. Ook als ik een rechthoek als vorm kies en dan selecteer met de shift ingedrukt, vormen>afknippen. Ik
krijg een verkleinde en vervormde foto van het origineel, maar geen
uitgesneden vorm als passe-partout. Soms, heel soms lukt het dan wel. Ik
begrijp er niets van.

Op 31-7-06 heeft Fam.Vossen <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:


Daar ben ik weer,
gemerkt dat selecteren veel beter gaat als ik shift indruk......
maarrrrrrr, als ik dan een ovaal eroverheen leg en afknippen selecteer,
dan knipt hij het formaat van de vorige sessie, ook bij een andere foto.

sorry voor het ongemak
groet peter

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]





--
Met vriendelijke groet,

Peter

0493 49 39 23

www.vossenchocoladewerken.nl

p.s. Het filmpje van RLT-2 is nu te bekijken op:
www.vossenchocoladewerken.nl/televisie.php
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan