Dick Groskamp schreef: > Klein testje gedaan. > OOo werkt alleen met de standaard emailtoepassing d.w.z de toepassing > die voor Windows als systeemclient is ingesteld. > Op het moment dat ik mijn Thunderbird als standaard kies kan ik gewoon > verzenden. > Mijn vrouw en kinderen kunnen dan echter niet meer Incredimail en > Outlook Express als standaard gebruiken, want als ze dat doen, werkt > mijn Thunderbird niet meer. > Typisch Windows ?? > Kan ik Thunderbird voor mijzelf configureren binnen OOo ??
Aparte XP-gebruikersaccounts voor vrouw en kinderen aanmaken? Dan zit je niet in elkaars vaarwater. -- Joop Letteboer --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
