Dick Groskamp schreef:

> Klein testje gedaan.
> OOo werkt alleen met de standaard emailtoepassing d.w.z de toepassing
> die voor Windows als systeemclient is ingesteld.
> Op het moment dat ik mijn Thunderbird als standaard kies kan ik gewoon
> verzenden.
> Mijn vrouw en kinderen kunnen dan echter niet meer Incredimail en
> Outlook Express als standaard gebruiken, want als ze dat doen, werkt
> mijn Thunderbird niet meer.
> Typisch Windows ??
> Kan ik Thunderbird voor mijzelf configureren binnen OOo ??

Aparte XP-gebruikersaccounts voor vrouw en kinderen aanmaken? Dan zit je
niet in elkaars vaarwater.

-- 
Joop Letteboer

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan