Joop Letteboer schreef:

Aparte XP-gebruikersaccounts voor vrouw en kinderen aanmaken? Dan zit je
niet in elkaars vaarwater.


Was dat maar waar.
Moeders en dochter werken op Incredimail
(want daar heb je van die leuke achtergrondjes bij ;-))
en die staat dus als standaard systeem-emailclient aangemeld bij Windows.

Ergo, einde oefening voor Dikkie.
OOo wil namelijk alleen maar de systeem-emailclient accepteren
en die wil ik nu net niet.
--

DiGro

------------------------------------------
Scanned for virusses with Norton Antivirus

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan