13 Mayıs 2011 Cuma günü (saat 15:51:32) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Biz sanırım düzelttik Gökçen ile. Test de ettik bayağı. Sorun :1.111111
> şeklindeki unique name'leri filtrelemeye çalışırken tr.org.pardus.*
> şeklindekileri de discard etmesiymiş yamanın. Yani mesela şu anda depoda:
>
> qdbus --system tr.org.pardus.comar
>
> yazınca COMAR bu isteği cevaplamıyor bile..

Tam düzelmedi dedi Gökçen, ben de kurcalamaya devam ettim. Halen benim
gönderdiğim ilk yama doğru görünüyor. COMAR betikleri içinden COMAR çağrıları
yapılırken sorun yaşanıyor sanırım, o kısmı tam çözemedim.

Lakin, COMAR segfault problemini tekrarladım. Bazen, acpid servis betiği
çalıştırılırken (System.Service.{start,ready}) oluşuyor sorun. Servis
başlıyor, ancak yine de segfault alınıyor.