16 Mayıs 2011 Pazartesi günü (saat 23:18:14) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

dbus_message_get_destination(bus_msg) bunu yazdırınca tr.org.pardus.comar
adresine gelen mesajları da ignore ettiğini görüyoruz comar'ın. Bizim
yaptığımız commit doğru çözümse, pakete alalım geçelim. Anlaşılmayan başka bir
yer mi var?

> Düzelmişti o gün başka bir sorun mu çıktı ki? Gökçen?

Bugün Bahadır'a, onun yaptığı komitin bir şeyleri kırdığını, bizim senle
düzeltmeye çalıştığımızı hatırlattım da, o da yeniden baktı duruma.

--
Gökçen Eraslan