On Tuesday 02 August 2011 14:04:54 Onur Küçük wrote:

>  Bence gürültü kirliliğine sebep olacak bir şey bu. Geliştirici
> adayının hangi aşamada olduğunu hata kaydına yazması (şu işi aldım,
> şunu bitirdim, inceleme sürecine girdi vs.) yeterli. Oturup da o hata
> kaydına "hede paketinde şu bağımlılık eksik" yazmak yarın öbür gün bir
> işimize yaramayacak.

Bir betik yazılıp haftada ya da İki haftada bir "şu geliştirici adayı, şu şu
hataları çözdü, şunlarla uğraşıyor (ilgili hataların adresleriyle birlikte,
tıklanıp gidilecek şekilde yani), mentor'u şu" şeklinde bir hatırlatma maili
atılabilir teknik listeye.

Öbür türlü zaten geliştirici adaylarının çalışmalarının gözden geçirmesi
Teknik liste üzerinden yapılıyor, bunun fazlası direk gürültü kirliliği olur,
Teknik liste okunmaktan çıkar. Bence olmasın.

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>