On Tue, 02 Aug 2011 14:26:53 +0300
Semen Cirit <sci...@pardus.org.tr> wrote:

>  Zaten ben de tüm olay bugzilla'da dönse iyi olabilir diyorum. Siz
> liste üzerinde mi, bugzilla üzerinde mi kirlilik olur diyorsunuz?
> Mentor yorumları ile ilgili açıklamalar teknik listeye istenirse hala
> düşebilir demek istemiştim (cc bunun için sonra kaldırabiliriz).

 Ben sürecin başlıkları bugzilla da dönsün (geliştirici adayı hede
paketiyle uğraşmaya başladı, paket review a girdi, vs. vs.), teknik
kısımları yine e-posta ile teknik listede dönsün diyorum.

 Yani özetle daha önce konuştuğumuz ve şu anda uyguladığımız gibi
olmalı diyorum.

 Şu anki süreçle ilgili benim bir tek sıkıntım var, geliştirici
adayının yaptığı çalışmaının hata kaydı ona atanmayabiliyor (review a
alınan paketler mesela). Bu paketlerin sorumluluğu mentor da olsun ama
hata kaydının geliştirici adayına atanması ve bu kayıtların "yeni
geliştirici hata kaydına" ters bağımlılık olması lazım. Bu da senin
dediğin takip edilememe durumu için bir nebze de iyileştirme olur bence.