More

1 of 33

[image: Expand all]
[image: Print all]
[image: In new window]
[GELORA45] Nobel Prize winner Liu Xiaobo: A timeline of a life dedicated to
the protesters of Tiananmen Square
Inbox
'Chan CT' sa...@netvigator.com [GELORA45]

Lalu, ... dengan ketambahan berita kematian dan luka2 dibawah bung hendak
buk...
15:05 (18 hours ago)
3 older messages
Hsin Hui Lin

Bg JG, kok tanya pada saya, tanyakan pada mentor 2,anda, di CIA, BRITISH
SECR...
21:49 (11 hours ago)
Jonathan Goeij
21:56 (11 hours ago)
to me, GELORA45
Hahaha

*[image: Expand all][image: Print all][image: In new window]*
*[GELORA45] Nobel Prize winner Liu Xiaobo: A timeline of a life dedicated
to the protesters of Tiananmen Square*
*Inboxx*

[...]

*Apakah maksudnya anda tidak tahu?*

*KMT itu apa? Kuo Min Tang?*