Pakiet kde-i18n masz zainstalowany? jak wyglada u ciebie make.conf,
dokladniej : LINGUAGE,LINGUAS,LC_ALL ?
Jak nie masz tego, to sprobuj dodac do make.conf ponizsze wpisy :
LINGUAGE="48"
LINGUAS="pl"
LC_ALL="pl_PL"

nastepnie: emerge kde-i18n.

Pozdrawiam.

2006/11/16, CapSel <[EMAIL PROTECTED]>:

Raczej nikt nie wie... zerknij do /var/log/Xorg.0.log
według mnie "xinit: connection to X server lost." jest efektem powrotu
do trybu tekstowego wiec to nic nie mówi a cała reszta jest "non
datal".

--
Pozdrawiam, Cipher