ok dzieki, sprawdze.. bo wlasnie mam nvidie... i te same obiawy [czarny
ekran z zoltym paskiem u gory ;)]
a procesor pentium 4:P

2006/11/17, CapSel <[EMAIL PROTECTED]>:

Oprucz tych zmiennych sprawdz ten plik z logami, jak masz karte nvidia
jakąś nową i procesor amd64 to kolega zauwazyl ze sterowniki "nv" nie
działają u niego. Ma czarny ekran z żółtą kreską, a po zainstalowaniu
sterów "nvidia" wszystko zaczęło działać.

--
Pozdrawiam, Cipher