Witam,

prawdopodobnie zmienię nieco swoją maszynkę. Głównym problemem jest to, że
istnieje szansa zmiany procesora z Semprona64 na coś Intela (również 64). I
teraz pytanie mnie nurtujące:
Obecnie moje flagi dla GCC to -k8 (architektura amd64), co zrobić, aby w
przypadku podpięcia dysku do innej maszyny (już z Intelem na pokładzie),
dystrybucja chodziła?
Inaczej: jak przekompilować system 'k8', tak aby po zmianie procesora na
Intelowskie 64, z sytemu można było kożystać ?

Cz aby zapewnić zgodność to przekompilować system jako np. 686 ??

Nie bardzo wiem jak googlować, żeby znaleźć taką informację.

--
Tomasz Bakiera