piątek 28 grudnia 2007 19:19 michu napisał(a):
> Witam,
>
> po zmianie sprzętu w pierwszej kolejności uruchom kompa z płytki
> Gentoo Live, potem zamontuj partycje ze swoim systemem i "chroot
> /mnt/twój_system /bin/bash" "env-update". Potem zmien flagi i:
> "emerge -e".
>
> Jesli wszystko pojdzie dobrze, bedziesz mógł odpalic swój system.
Wiem, że można przekompilować cały system, ale z takimi pakietami jak
OpenOffice i KDE, to kompilacja trochę zajmie. Wolałbym w chwili obecnej
przekompilować go tak, że w najbliższej przyszłości jeżeli zmienię sprzęt to
wszystko będzie chodzić, a kompilacją systemu pod procek zajmę się później.

Jest taka możliwość ? Wiem że na x86 można skompilować z optymalizacją dla
586, i powinno działać na wszystkich komputerach. A czy taka flaga będzie
działać na amd64 ?

--
Tomasz Bakiera
e-mail:[EMAIL PROTECTED], GG:586771