Cześć,

moje pytanie jest skierowane do użytkowników KDE w Gentoo. Czy istnieje
jakiś 'mały' program którego używacie do zmiany wielkości obrazków.
Do przeglądania używam Gwenview, niestety jedyną możliwością tego programu
jest obracanie obrazków.
Potrzebuję programiku, który bardzo łatwo zmieni rozmiar obrazka aby przesłać
go e-mailem, zaznaczam, że nie chodzi o 'duży' program typu Krita (albo GIMP
przeznaczony pod Gnome).

Przesiadłem się z Gnome i tam używałem Gthumb. Czy jest coś podobnego pod
KDE ??
A może trzeba skompilować Gwenview z jakimiś specjalmymi falagami (ale equery
o nich nie wspomina) ??

--
Tomasz Bakiera
e-mail:[EMAIL PROTECTED], GG:586771