Vanaf heden is deze mailinglist ook beschikbaar via het archief voor
mailinglisten, mail-archive.com. Het is ook nu ook mogelijk om mijn
publicaties op een andere manier dan via e-mail te ontvangen dankzij
de RSS-feed van de mailinglist die daar wordt aangeboden.

Voor een index van alle postings naar deze mailinglist zie
http://www.mail-archive.com/gepubliceerd@reinder.rustema.nl/

De RSS-feed staat op
http://www.mail-archive.com/[EMAIL PROTECTED]/maillist.xml

Het archief van mijn publicaties staat ook op mijn website op
http://reinder.rustema.nl/gepubliceerd/ in een door mij aangepaste
versie. Daar staan mijn teksten bijvoorbeeld ook in andere formaten,
als plaatjes. De rangschikking is naar mijn eigen inzicht over het
belang van de publicaties, het is niet chronologisch.

Er is ook een archief dat hoort bij de mailman-software die zorgt
voor de verspreiding van deze e-mail, maar de interface en
betrouwbaarheid daarvan is niet optimaal. Zie
http://reinder.rustema.nl/pipermail/gepubliceerd/

--
ReindeR