Cucunya pak Ary Pedju yang ketika itu berumur 8 tahun sedang membolak-balik
koran. Dia ditanya oleh kakeknya, "Sedang apa?". Jawabannya mengejutkan, "Saya
sedang riset. Riset tentang Global Warming."

Mudah-mudahan seluruh pemimpin dan wakil rakyat kita memahami betul apa itu
riset...agar tidak ada lagi di antara mereka yang menjengkelkan seperti cerita
Icky.

Odu'olo.

Elnino