  From: Ramon Roca
  To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
  Sent: Monday, December 04, 2006 6:49 AM
  Subject: Re: [guifi-usuaris] IberBanda i la xarxa de Montoliu (Vilagrasseta)

  Ja m'ho penso! Jo també firmaria això de la fibra... qui sap, potser
  algun dia hi haurà alguna possibilitat! A Dinamarca ho fan. Però això és
  encara un somni.
   Ho deia pels de Vilagrasseta: Si a Cervera, on hi tenen visió, tenen
  opció de Telefònica, connectar Cervera... perquè ho considerin quan es
  plantegin opció cosa vs l'altra.

  En/na jordi ha escrit:

http://avi.donde-es.net/internet-banda-ancha/precios-internet-banda-ancha.php

http://www.lamanyana.es/web/html/lanoticia.html?id=65714&seccio=Comarcas&fecha=2006-12-01&sortida=03:00:00