UI, jo també em perdo amb aix`po dels preus. Aquest cap de stemana mirava
les tarifes de telefónica i vaig trovar una de 10Mb a 39€... Potser però
era l'ADSL2?

Sobre aquest lloc on teniu Iberbanda. Per l'enllaç a 6 qms no es perd pas
gaire, però quan dius que t'estalvies l'enllaç, que potser és físicament
en el mateix punt des d'on donarieu la cobertura (a dalt del Turó) i no
caldria cap enllaç enlloc?

Ho dic perquè si s'ha de fer l'enllaç igualment, ja no estalvies res, i
tant li fa 800 mts com 6 qms. Si us estalvieu un enllaç, llavors
evidentment si.

Tu on l'has trovat