Hola de nou

L'entrevista de Radio Pista serà el proper dissabte dia 24 a les 11 hores,
si os va bé. Sembla ser que hi ha una mica de molèstia per aquelles
contrades sobre la xarxa privada de l'Ajuntament i no voler-se unir a
Guifi.Net. M'ha dit el presentador del programa, que si volem, pot cridar
a algú de l'Ajuntament perquè s'expliqui a la segona mitja hora i canviar
impressions, no se, com vulgueu vosaltres que enteneu més del tema, i si
no, doncs donar a conèixer la xarxa Guifi.Net.

Ja em direu quelcom

Pep de la Torre