Hola de nou...

Dissabte a les 11 hores es l'entrevista a Radio Pista. Jo no hi puc anar,
perque estaré fora, ja que marxo cap a Castelló aquest cap de setmana
(llàstima, perque hi volia asistir). En principi vindrà el regidor
encarregat del sistema aquell que monten als Hostalets amb vosaltres, a
veure que os explica...

Gràcies i salut

Pep de la Torre