He reiniciat el proxy, tot i que en teoria anava...no fos cas que la culpa tan sols fos del proxy...

Laura

En/na Ramon Roca ha escrit:
Jo també estic fora, però veig que els dipòsits funcionen, i altres
clients, també.
http://guifi.net/guifi/graph_detail?type=pings&node=4206&radio=1939
Hi veureu a més com ha millorat des del cap de setmana (linia verda més
plana), suposo que arrel d'alienar millor les antenes.

Es el node AlpensSATI que no funciona, des d'avui a les 8am:
http://guifi.net/guifi/graph_detail?type=pings&node=5604&radio=2685
O sigui que la resposta de perquè no va segurament la tenen ells mateixos.

Aquesta gent no és l'empresa que ho fan servir per treballar? Potser fora
bo que tinguin algun informnàtic a qui puguin acudir per aquests temes de
manteniment, ja n'hi ha alguns de preparats, però si en tenen algun altre,
el podem ensenyar... O sino que ells mateixos puguin veure com està la
xarxa, ni que sigui des de fora com he fet per exemple ara jo... Sinò
s'hauràn d'esperar que algú els arregli, recordo que la setmana passada
vaig veure jo mateix que les antenes estaven mal encarades, i son coses
d'aquelles que seria bo de diagnosticar-ho ells mateixos.

Laura,

Ara no puc veure (no tincs accés a guifi) que passa, però  referent els
talls que hi havien fins abans d'ahir, en principi haurien d'estar
resolts, el dimarts vam calibrar l'antena i semblava tot ok.

valeri.

En/na Laura Megias ha escrit:
Hola!

M'ha trucat la Cinta d'Alpens (del node de la SATI) dient que no tenen
xarxa; com que he vist que algun dia havia fallat la connexió...no sé
què passa...algú ho pot aclarir?

Gràcies!

Laura

Laura Megias Garriga