Ei! em temo que el problema és al proxy; jo des d'aquí em conecto sense
problemes al proxy d'Olost però sortint des del Telecentre no em fa cas...en
Pep Turró ho està mirant a veure què passa...ja us diré alguna cosa!

Laura

El 08/03/07, Laura Megias <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

He reiniciat el proxy, tot i que en teoria anava...no fos cas que la
culpa tan sols fos del proxy...

Laura

En/na Ramon Roca ha escrit:

Laura Megias Garriga