Si segueixes aquest fil, veuràs que ja ens ho hem mirat i comentat a la
llista.
http://llistes.projectes.lafarga.org/pipermail/guifi-usuaris/2007-March/002835.html
A part de que el node de sati no funciona (mentre que els dipòsits i
altyres si), no sé si hi ha algun problema amb el proxy de SBG.

De tota manera fixeu-vos que si s'estan pintant les gràfiques d'Alpens,
aquestes gràfiques de moment venen des de Gurb, vol dir que haurieu de
tenir accés sense problemes a altres proxys (Gurb, Olost, St. Hipòlit,
Torelló, Sta. Cecília...). Ho heu provat?